Verbeter de klantervaring met Tikkie betalingen

Verbeterde klantervaring in de winkel met Tikkie betalingen

VB-OIL

Het bleef toch altijd een beetje gek. Je wordt heel persoonlijk geholpen in een winkel bij bijvoorbeeld het uitzoeken en passen van een paar schoenen en op het moment dat je geslaagd bent, word je langs de kassa gestuurd. Als je dan ook nog in de rij komt te staan is de positieve ervaring die je daarvoor had snel naar de achtergrond verdwenen.

Met Omoda en Tikkie hebben we nagedacht over hoe Tikkie betalingen hierin een rol kunnen spelen. De oplossing is het betalen middels Tikkie via een tablet na het afronden van een verkoopgesprek.

Hoe werkt dit? Heel eenvoudig: op onze Tablet Assisted Sales oplossing (TAS) heeft de verkoopmedewerker al alle relevante informatie beschikbaar; de volledige catalogus, prijzen, voorraad(locaties) en klantgegevens. Op basis hiervan kan een “winkelmandje ” worden samengesteld en worden eventueel promoties berekend.

Na het samenstellen van het mandje kiest de klant de gewenste betaalwijze, waarvan Tikkie er eentje is. Hierna ontvangt de klant een Whatsappje met een betaallink of kan een QR code gescand worden.

Zodra de betaling is uitgevoerd, krijgt Omoda direct feedback dat de betaling geslaagd is en kunnen de schoenen met zekerheid worden uitgeleverd.

Daarmee heeft de journey van de klant in de winkel een heel ander karakter gekregen en kan de verkoper deze end-to-end afhandelen zonder dat de consument de gang naar de kassa hoeft te maken.

Mocht de klant bij thuiskomst toch niet tevreden zijn met de aankoop, dan worden retouren op deze orders ook automatisch gerefund via Tikkie.

Magnus Black heeft deze ontwikkeling als standaard component opgenomen in de TAS en in het OIL order management platform.

Interesse gewekt? Laat het ons weten, wij zijn heel trots op deze ontwikkeling en demonstreren het graag!

Get in touch

What can we help you with?

Want to hear all about OIL or see for yourself?
Call or e-mail André Damsteegt or Michiel Arnoldus:

+31 88 696 60 00

Magnus Black
Gooimeer 5-39
1411 DD Naarden

André

+31 6 20866641
a.damsteegt@magnus.nl

Michiel

+31 6 53863808
m.arnoldus@magnus.nl

Or contact us below: