Omoda: Alle processen van bestelling tot bezorging in Magnus Omnichannel Integration Layer

Het Zeeuwse familiebedrijf Omoda is één van de grootste aanbieders van schoenen, tassen en accessoires. Met meer dan 250 schoenenmerken en wereldwijde bezorging kun je je voorstellen dat er elke dag heel wat producten het magazijn en de 20 filialen verlaten. Maar heb je er weleens bij stilgestaan wat er allemaal gebeurt voor jij je nieuwe paar schoenen in ontvangst kunt nemen? Sinds een aantal weken lopen al deze processen, van bestelling tot bezorging, via de Magnus Omnichannel Integration Layer (OIL).

OIL ondersteunt alle omnichannelprocessen en ieder product dat verkocht wordt, wordt beheert in OIL. Alle unieke kenmerken van een product, zoals de attributen, productfoto’s en productgroep staan in OIL. Deze productinfo en de gehele catalogus worden gedeeld in de webshop en alle andere kanalen, zodat je als klant eenvoudig het product vindt waar je naar op zoek bent.

Leave a Reply

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.